joi, 19 iulie 2012

Ordonanţa de Urgenţă Ghiţă

Cu toate că sunt un partizan hotărât al exercitării votului, Cu toate că i-am certat de fiecare dată pe cei „scârbiţi” de clasa politică , cerându-le să meargă la vot, Cu toate că am considerat întotdeauna că este un drept câştigat cu sânge în Decembrie ’89, Din cauza modului grotesc în care o gaşcă autoproclamată „reprezentativă” a pus bocancii pe gruazul acestei ţări, Din cauza modului sfidător în care ne consideră pe toţi proşti care trebuie să creadă toate idioţeniile, Din cauza ruşinii pe care o încerc când prietenii şi colegii mei din Europa civilizată mă întreabă „cum e posibil aşa ceva”, Din cauză că nu a fost nimeni întrebat dacă e cazul să se ceară părerea poporului, ci aşa li s-a sculat unor exaltaţi, Din cauză că nu doresc să legitimizez in deplinătate această LOVITURĂ DE STAT, Am decis: Art. 1. Subsemnatul va BOICOTA farsa electorală de la 29 iulie; Art. 2. Subsemnatul va încerca să convingă pe cât mai mulţi să se alăture acestei forme de protest. Prezenta Ordonanţă intră în vigoare de la apariţia ei pe Monitorul calculatorului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu