joi, 29 octombrie 2009

NOI VREM SĂ PLECI!
Dedicată suporterilor stelişti, de la un dinamovist convins că avem o luptă comună

Flămând şi gol, dar insistent,
Mă ţii la poartă, ca pe hoţi,
Şi ne consideri idioţi,
Dar am abonament.
Cioban pribeag, venit din beci,
Tu,poate că ne crezi berbeci,
Şi tot vrei să loveşti în noi,
Răbdăm să fim trataţi ca oi,
Dar, du-te naibii înapoi,
Noi vrem să pleci!

Un steag cumva dacă zăreşti,
Sau banner, iute ni-l apuci,
Şi bodzguarzii tăi năuci
Pe noi îi năpusteşti!
Pereţii i-ai umplut de cruci,
La Steaua vin doar hăbăuci,
Echipa merge tot mai greu,
O să jucăm la matineu,
Dar toate le-am răbda mereu,
Dacă te duci!

Pe jucătorii cei mai cei,
Îi vinzi cu verii tăi samsari
Pe milioane de dolari
Şi nu cumva pe lei!
Trecutul nostru e apus,
Dar tu ne tot priveşti de sus,
Fug fotbaliştii serioşi,
Şi antrenorii glorioşi,
Dar tot am fi victorioşi
De te-ai fi dus!

Tu ce ai îngropat aici?
Tu bani? Dar noi, trofee mii
Şi campionate şi mândrii.
În lături,venetici!
Suntem în număr uriaş,
Nu suntem proşti, nu suntem laşi,
Noi am scandat sub vânt şi ploi,
Şi sub ninsori am stat tot noi,
Noi ne vrem clubul înapoi,
Vrem să ne laşi!

Noi n-avem legea de acum,
Şi ne tratezi de derbedei,
Dar nu e chiar aşa cum vrei,
Stăpân venit din drum!
Să nu dea Dumnezeu apel
Să te trimtem chiar la El!
Când nu vom mai putea răbda,
Când ura ne va răscula,
Hristos să fii, nu vei scăpa
Nici la Bruxelles!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu