duminică, 26 mai 2013

Comenzi STAVRID ... şi nu numai!

Dragi prieteni, Aşa cum am anunţat, am reuşit să îmi adun într-o carte, majoritatea poeziilor mele, unele publicate pe site-uri, altele, de pe la concursuri. Sub numele STAVRIDUL CU COLŢI DE ARGINT, am adunat poezii umoristice, fabule, parodii, rondeluri, dar şi poezii mai serioase. Am primit comentarii favorabile, dar şi solicitări pentru carte. Cum mi-e foarte greu să inmânez cartea fiecăruia, m-am gândit să inaugurez un sistem de comandă şi livrare on-line. Dacă merge, mă gândesc să extind acest sistem şi să cuprind în el pe toţi cei care au scos o carte şi se izbesc de problema distribuţiei. Am să încep cu cartea mea şi cu cartea d-lui George Zarafu – LUMEA PRIN CARE AM TRECUT, pe care vi le ofer în felul următor: Doritorii sunt rugaţi să completeze formularul ataşat, şi să mi-l trimită împreună cu dovada plăţii la adresa mea de e-mail, cu subject-ul COMANDA CARTE. STAVRIDUL costa 15 RON, LUMEA, 25 RON, acestea incluzand şi cheltuielile de expeditie, plicuri, timbre, ştiţi voi. Modalităţi de plată: - Direct la bancă, în contul: RO 34 PIRB 4213 0390 4200 2000, Piraeus Bank, Sucursala Giurgiului, Bucuresti, titular Laurenţiu GHIŢĂ, cu menţiunea: “COMANDA CARTE ”; - Prin mandat poştal, trimis pe adresa: Laurenţiu GHIŢĂ, Drum Dealu Babii, nr. 7-9, Sector 4, Bucureşti- 041123. (ATENŢIE – În acest caz, mai adăugaţi 2 RON, bani care se plătesc suplimentar, omisioane de procesare la POŞTA ROMÂNĂ!!); - Banii în plic, dar pe riscul expeditorului Termenul maxim de expediţie este de 5 zile lucrătoare, sub rezerva operativităţii Poştei Române. Înca nu apelez la curieri, pentru că tarifele lor sunt mai mari şi ar umfla pretul cărţilor. FORMULAR COMANDĂ CARTE Subsemnatul...................................................................................., CI/BI..........................................., domiciliat în..............................................................................................................................................................................., solicit expedierea următoarelor articole: - Cartea STAVRIDUL CU COLŢI DE ARGINT, de Laurenţiu GHIŢĂ, pret 15RON/ex,..........exemplare; - Cartea LUMEA PRIN CARE AM TRECUT, de George Zarafu, pret 25RON/ex.....................exemplare. Suma totală, incluzând cheltuielile de expediţie, respectiv.......................................RON, a fost achitată, conform documentului ataşat. În cazul plăţii prin mandat poştal, am adaugat suma de 2 RON, costurile comisioanelor de procesare. Adresa la care doresc să primesc comanda este:......................................................................................................... .........................................................................................................................................................................................., pe numele:......................................................................................................................................................................... Data:................................ Nume şi prenume

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu