duminică, 26 mai 2013

CV -Interviu acordat lui Daniel Iancu pe blogul său

D.I. : Unde te-ai născut, când, de ce? LGH: Găzar ca tine sunt, miroase,/ Şi pus pe mândre fapte,/ Născut în an şaizecişişase, /Februarie, pe şapte. D.I. : Profesia? LGH: Profesia îmi e decentă /Sunt inginer, şi ştim,/ Privire am inteligentă ,/ Dar nu pot să mă-exprim. D.I.: Ce cărţi ai publicat până acum? LGH: Dintre mai multele-mi demersuri/ Mi-am împlinit plăcerea/ Cu „SINGUR ÎNTRE PATRU VERSURI”/ Apoi, „ZÂMBETONIERA”! D.I.: De când pasiunea asta pentru epigramă? LGH: De când eram un studenţel /Lovit de-a vieţii valuri /Şi, cu colegul Daniel, /Cântam la festivaluri. D.I.: De unde îţi alegi subiectele? LGH: Răspunsul, clar e orişicui,/ Şi nu-l ascund sub farduri:/ Mare-i grădina Domnului/ Şi fără multe garduri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu