vineri, 4 decembrie 2009

De va veni la tine vântuuuu....

In urma vizitei D-lui candidat Geoana la scâncetul bebeluşului SOV, la pătuţul acestuia, inevitabil, nu mi-am putut înfrâna memoria să nu fredonăm un cântecel al formaţiei MONDIAL de acum muuulţi ani, pe când Mirciulică era un copilaş micuţ şi prostuţ. Între timp a crescut.

Deci, MONDIAL, versuri Octavian Goga:
http://www.youtube.com/watch?v=MoB6-qF9YQk


Dar mult mai sugestive mi s-ar părea versurile din strofa de mijoc, bine-ar fi să fie şi profetice:

De va veni la tine vântul,
Purtând povestea mea amară,
Jelitul lui să nu te-nfrângă,
Mustrarea lui să nu te doară.

Nu-i vina ta... Aşa e scrisă
Nemilostiva lege-a firii;
Sărutul otrăvit al brumii
Omoară toamna trandafirii...

Şi cine s-ar opri să plângă
O frunză veştedă-n cărare,
Când codrii freamătă alături
Şi râd în răsărit de soare?...

Un comentariu:

  1. bade, uite ca la asta nu m-am gandit. deh, om necunoscator de carte :))) iti dai seama ca Goga poate fi considerat un fel de Nostradamus ? Goga stia inca de pe atunci ce se va intampla in alegeri. senzational ! ma duc la OTV :)))))

    RăspundețiȘtergere